Curriculum vitae
Вишегодишњим радом у струци, као и похађањем бројних семинара, развила сам различите социјалне вештине и компетенције, које се огледају у интеракцији са свим учесницима васпитно-образовног процеса. То су:
- Tимски дух развијен активним учешћем у различитим тимовима као што су: тим за ШРП – школско развојно планирање, тим за самовредновање рада школе, за израду школског програма, инклузивни тим, рад у стручним већима, струковним удружењима.- Oдлична сарадња са родитељима/старатељима и другим партнерима у васпитно-образовном процесу, којом се подстиче размена мишљења и гради атмосфера међусобног поверења у заједничком раду у интересу ученика. - Уважавање и разматрање иницијатива партнера које се односе на унапређивање рада школе, имајући у виду да ученици долазе из различитих социјалних структура. |
- У периоду од 2002-2007. год. у ОШ „Ђура Јакшић“ обављала функцију руководиоца смене млађих разреда, а од 2009-2010. год. у ОШ „Мома Станојловић“ била координатор целодневне наставе. Том приликом координирала рад 20 тј. 10 професора разредне и предметне наставе (енглески језик, изборни предмети). - Као аутор и реализатор акредитованог програма стручог усавршавања запослених у образовању „Мултимедија у настави и учењу у основној школи“ лобирала, уговорила и организовала већи број семинара широм Србије уз подршку Завода за унапређивање образовања и васпитања (он-лајн), Савеза учитеља Србије, Друштва учитеља Крагујевца, Центра за професионални развој запослених у Чачку и Крагујевцу, бројних основних школа. - 2004. год. похађала тродневни семинар за доносиоце одлука у основним и средњим школама „Јачање капацитета за децентрализацију“ у организацији Министарства просвете. - Редовно организујем школска такмичења ученика 3. и 4. разреда из математике као и учешће на међународном математичком такмичењу „Кенгур без граница“, иницирам масовно похађање он-лајн семинара наставника наше школе на порталу „Партнер у учењу“ http://www.pil-vb.net/ . |
Веома добро познавање рада на рачунару огледа се кроз успешну примену основних функција оперативног система и следећих корисничких програма: - Microsoft Office алати: Word, Exsel, PowerPoint; - употреба Интернета путем прегледача Internet Explorera, Mozile, Opere и Google претраживача; - обрада слика и видео записа: Adobe Photoshop, Paint, Microsoft Office Picture Manager, Nero Vision, Windows Movie Maker; - израда часописа, флајера, позивница, визит карти, календара: Corel Draw, Publisher; - за e-комуникацију/друштвене мреже: mail, Skype, Windows Live Messenger, Twiter, Facebook, Google +; - електронско учење, квизови, тестови, укрштенице: Moodle, HotPotatoes, блог - WordPress, електронски портфолио – Mahara; - вебинари, видео конференције, семинари: Microsoft Office Live Meeting. Већину ових програма сам савладала путем обука – Петница (у организацији Завода за вредновање квалитета образовања и васпитања) и он-лајн акредитованих семинара (у организацији ПИЛ-а, пројекта МП и Мајкрософта „Партнер у учењу“), али и самосталним проучавањем литературе и разменом са колегама. |
- У 2011. год. на основу испуњености услова из Правилника о сталном стручном усавршавању и стицању звања наставника, васпитача и стручних сарадника, стекла звање педагошки саветник. - Као сарадник оба Завода учествовала у реализацији истраживачких пројеката: 1.Увођење учења на даљину у систем професионалног развоја запослених у образовању, 2009. год., ЗУОВ; 2. Развој система за електронско процењивање ученичких постигнућа и стварање услова за његову примену у школама, 2007. и 2009. год., ЗВКОВ. - У пројекту "Асистент у настави" који је спроведен на локалном нивоу, у Крагујевцу, две године била ментор наставнику разредне наставе и професору физичког васпитања који реализује наставу у 3. и 4. разреду. - Члан локалног инклузивног тима који је 2006. и 2007. године оформљен у пројекту "Инклузивно образовање - од праксе ка политици", у организацији ФОД-а, ЦИП-а, РОК-а, СУРС-а. - Аутор два стручна рада на конкурсу "Креативна школа" 2006/2007. и 2009/2010. год. - Подигла портал за учење "Мултимедија у настави и учењу у основној школи" на Мудл платформи, који користе наставници и ученици наше школе. - Учествовала на две домаће и једној међународној конференцији. |